A “Fondazione Genoa 1983 ETS”, Fondaçion privâ sensa raxon de guägno, a vive da dottaçion do fondatô, da-o ricavou de seu attivitæ, de sottoscriçioin e de liberalitæ di seu sostegnitoî.

ABBONATI SOTTOSCRITTORI

Per diventare Abbonato-Sottoscrittore puoi, in occasione delle campagne abbonamenti, versare il 5% aggiuntivo dell’importo dell’abbonamento sottoscritto alla Fondazione Genoa 1893 ETS, quale contributo destinato a finanziare la Fondazione e le sue attività.
L’iniziativa avviene in piena sintonia e condivisione degli obiettivi di sviluppo e dei valori comuni per tutte le attività della Fondazione stessa.
Il versamento di questo importo consente di partecipare all’elezione di quattro membri del Consiglio di Indirizzo; ogni abbonato esprimerà un voto, senza distinzioni tra gli ordini di posto cui gli abbonamenti si riferiscono.

Pe-e impreise

Poei sostegnî l’attivitæ colturale e educativa do Museo e contribuî a-a conservaçion, a-o restauro e a-a valorizzaçion de òpie constudie inte questo.

I ponti de contatto tra a Fondaçion e e aziende son diversci. Pe soddisfâ i obiettivi de business e do reo in scî investimenti, con rafforsâ into mæximo tempo o ligamme co-o territöio, a “Fondazione” a propoñe unna serie articolâ de programmi de sponsorizzaçion, realizzando, se se veu, di progetti specifichi con l’intendimento de valorizzâ l’identitæ e o “core business” de realtæ che appartëgnan a-o mondo de l’impreisa.
E aziende e i enti che aderiscian a-o programma de Sponsirizzaçion Instituçionâ corroboran a miscion sociale e colturale da “Fondazione” con unna presensa constante à sostëgno de tutte e attivitæ promòsse inte l’anno. In qualitæ de Partner, e aziende peuan ascì inandiâ, insemme a-a “Fondazione”, unna serie de iniçiative ò aggiuttâ o Museo inte l’acquixiçion de de neuve antighitæ, destinæ à inricchî o patrimònio da colleçion permanente.
Çerne de diventâ Sponsor prinçipâ de un evento espoxitivo permette a-e aziende de razzonze unna vixbilitæ inmediâ, segge à livello internaçionâ, segge in sciô territöio. L’inseimento do lögo e do profî aziendale do Sponsor inti materiali de communicaçion o l’è supportou da unna presensa continua inte attivitæ collegæ a-e mostre. A “Fondazione Genoa” a valuta con particolâ interesse a poscibilitæ de inandiâ de conlaboraçioin pe di eventi diretti a-o coinvolzimento do territöio.
Un di obiettivi strategichi da “Fondazione” a l’è a crescita colturale di vixitatoî e de neuve generaçioin. Sostegnî l’attivitæ didattica da “Fondazione” veu dî parteçipâ à l’ideaçion e a-a realizzaçion de di laboratöi creativi. Unn’opportunitæ straordenäia in termini de communicaçion pe l’imagine de unn’azienda, ch’a peu benefiçiâ inte l’anno de diversci momenti de consolidamento di rappòrti co-a communitæ locale.
Diventâ Sponsor Tenico veu dî fâ conosce o pròpio produto, con associâlo in mòddo concreto à un contesto de erto valô colturale. Son tantiscimi i oggetti integræ inti allestimenti permanenti do Museo: i arredi, ançitutto, ma ascì i dispoxitivi elettrònichi e e infrastruttue de suppòrto a-a vixita.

Pe-i privæ

Gh’è diverse modalitæ pe sostegnî o Museo: ti ne peu aggiuttâ à inricchî a colleçion, donâ o teu tempo, devòlve o 5*1000 ò contribuî con un lascito.

Diventa sottoscrittô

L’impòrto minimo pe diventâ sottoscrittoî o l’è fissou in 50 euro, ma no existe di limiti mascimi pe-i versamenti. Vëgne rilasciou un attestou ch’o l’indica o nominativo, l’ammontâ versou e o certifica o corrispondente diritto de voto. Pe sostegnî se peu procede à traverso:

Bonifico bancäio:
Se prega de indicâ o pròpio nominativo, indirissso, recapiti e còdiçe fiscale inta causale.
Intestou à: FONDAZIONE GENOA 1893 ETS
Iban: IT52M0538701400000047007620
Banca BPER

Carta de credito ò Pay Pal:

Se prega de communicâ o pròpio nominativo, indirisso, recapiti e còdiçe fiscale.

Consulta l’Informativa sòcci

Diventa Sottoscrittô

CONTRIBUTO 5 X 1000

Pe razzonze i obiettivi prefissæ, a “Fondazione Genoa 1893 ETS” a l’à beseugno de l’arrembo e da parteçipaçion de tutti. Sciña o contributoo ciù piccin, ideale e concreto, o l’è utile pe realizzâ e iniçiative stæte inandiæ, e quelle futue.

Co-a pròscima diciaraçion di redditi, sensa dovei sostegnî di costi in ciù, ti peu destinâ o teu 5xmille a-a “Fondazione Genoa 1893 ETS”.

À ti no te costa ninte, pe niatri a l’è tutta manna!

• Çerca into mòdolo da “Dichiarazione dei Redditi (Modello Unico, 730, CUD)” o spaçio: “Scelta per la destinazione del Cinque per Mille dell’IRPEF”.

• Firma into riquadro “Sostegno degli enti del terzo settore iscritti nel Runts di cui all’art. 46, C. 1 del D. LGS 3 luglio 2017 n. 117 comprese le cooperative sociali ed escluse le imprese social costituite in forma di società, nonché sostegno delle onlus iscritte all’anagrafe”

• Scrivi o còdiçe fiscale da “Fondazione Genoa 1893 ETS” sotta a firma e inte l’appòxito spaçio 01634160996

Se precisa che a destinaçion do contributo 5 x mille o no precludde a distinta e diversa destinaçion de l’atro contributo 8 x mille da “Diachiarazione dei Redditi”, coscì comme dixe a lezze.